Skip to content ↓

Powołanie lub zmiana promotora

Zgodnie z § 12 ust.1 Regulaminu Szkoły Doktorskiej doktorant w terminie 30 dni od dnia podjęcia kształcenia ma obowiązek złożyć przewodniczącemu właściwej Rady Dyscypliny Naukowej wniosek o powołanie (wyznaczenie) promotora lub promotorów, albo promotora i promotora pomocniczego.

Wniosek kierowany do Przewodniczącego Rady Dyscypliny przez Dyrektora Szkoły Doktorskiej powinien zawierać:

  • dane doktoranta, imię, nazwisko, PESEL, a w przypadku jego braku, nazwę i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  • propozycję osób do pełnienia funkcji promotora, promotorów lub promotora i promotora pomocniczego ze wskazaniem dyscypin i dziedziny, w jakiej ma być przeprowadzona rozprawa doktorska,
  • zgodę proponowanej osoby na objęcie funkcji promotora lub promotora pomocniczego,
  • zgoda kierownika jednostki naukowej - Dziekana wydziału.

Zgodnie z § 12 ust. 4 Regulaminu Szkoły Doktorskiej, w uzasadnionych przypadkach, doktorant może wystąpić do Dyrektora Szkoły Doktorskiej z wnioskiem do przewodniczącego właściwej Rady Dyscypliny Naukowej o zmianę promotora, promotorów lub promotora pomocniczego.

Wniosek kierowany do Przewodniczącego Rady Dyscypliny przez Dyrektora Szkoły Doktorskiej powinien zawierać:

  • dane doktoranta, imię, nazwisko, PESEL, a w przypadku jego braku, nazwę i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  • dane osoby dotychczas pełniącej funkcję promotora oraz jej zgodę na rezygnację z funkcji promotora (dotyczy zmiany i odwołania),
  • propozycję osoby do pełnienia funkcji promotora oraz jej zgodę na objęcie funkcji promotora,
  • uzasadnienie wniosku,
  • zgoda kierownika jednostki naukowej - Dziekana wydziału.

Stopka